JAN SANO BIZI POZIK AZOKA 23

Ekainaren 3an JAN SANO BIZI POZIK azoka izan genuen Aizarnazabalen. Giroak lagunduta jende ugari hurbildu zen azokara. Eskolak postu bat jarria zeukan eta gurasoek eginiko jakiak eta eskolan ikasleek egindako eskulanak izan genituen salgai. Egun ederra izan zen.

INAUTERIAK 2023

Otasilaren 17an inauteri eguna ospatu genuen. Aurtengo gaia musika estilo ezberdinak izan zen. Arratsaldean kalean zehar kalejira egin ondoren, gela bakoitzak abesti bat abestu zuen karaokean. Bukatzeko guraso elkartearen eskutik txokolatada izan zen.

Egin klik hemen argazkiak ikusteko.

LIBURUEN ALTXORRA 2022

Aste honetan jaso dugu “Liburuen altxorra”. Liburuz betetako kutxa zoragarria da liburuen altxorra eta gure ikasleek kutxa batean eta eskuragarri dauden liburuekin gozatzeko aukera izango dute.

IRRISARRI LAND-ERA IRTEERA

Azaroaren 3 eta 4ean  LHko 1.,2.,3. eta 4. mailatako ikasleak IRRISARRI LAND-era joango dira bi egunetarako. Bertan hainbat ekintza egingo dituzte. ONDO PASA!!

GELAKO GURASO BILERA

Hona hemen ikasturte hasierako gelako bileren egunak eta orduak:

HH 2-3-4-5 urteko gelako bilera, urriaren 24ean, arratsaldeko 16:45etan.

LH 1-2 geletako bilera, urriaren 20an, arratsaldeko 16:45etan.

LH 3-4 geletako bilera, urriaren 13an, arratsaldeko 16:45etan

LH 5-6 geletako bilera, urriaren 27an, arratsaldeko 16:45etan.

Bileran, urteko antolaketa eta gai pedagogiko eta funtzionalak landuko ditugu. Honetaz gain, gurasoek izan ditzakezuen zalantza eta kezkak argitzen ere saiatuko gara.