2022-23 IKASTURTERAKO BEKAK

Zabalik dago Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beka eta laguntzetarako deialdia. Eskaerak aurkezteko epea 2022ko uztailaren 18tik irailaren 30era, biak barne. Deialdi honi buruzko informazio gehiago HEMEN aurki dezakezue.

WAVEGARDEN 2022

Ekainaren 17an WAVEGARDENera irteera izango dute LHko ikasleek. Bertan begiraleen laguntzarekin surfa praktikatzeko aukera izango dute. Ekintza hau aurrera eramateko udaletxearen laguntza izan dugu.

LGTBI+ komunitatearen diskriminazioaren kontrako eguna

Maiatzaren 17a, Homofobiaren eta Transfobiaren Kontrako Nazioarteko Eguna da, eta LGTBI+ komunitatearen diskriminazioaren kontrako egunean murgildu garaAizarnazabalgo Basakaitz ikastetxean.

Maila guztietako ikasleekin landu dugu gaia, dinamika eta ekintza desberdinen bidez. Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako 1. eta 2. mailatako ikasleak izarrak eta hankak margotzen aritu dira, “bakoitzak, den bezalakoa izanda, bere barruan duen disdira goraipatzea helburu” hartuta. Lehen Hezkuntzako 3., 4., 5. eta 6. mailatakoek, berriz, pertsonaia ezberdinen siluetak egin dituzte, “denak pertsonak garela eta eskubide berdinak ditugula” zein “aniztasunak bere baitan daukan aberastasuna” irudikatzeko.

IDAZLEAK ESKOLAN

Idazleak ikastetxean programaren barruan Txapelpunk taldeko “ Iñigito” izan dugu ikastetxean. Ipuin kontaketa, musikaz alaiturik emanaldi bat eskaini die HH-ko ikasleei.

HIZKUNTZ ERABILERAREN NEURKETA

Patioko hizkuntz erabileraren neurketa egin da martxoaren 14tik 18ra bitartean. UEMA-rekin lankidetzan gabiltza.